سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند، بنده ای را گرامی بدارد، او را به دوستیِ خود مشغول می سازد . [.امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 97 خرداد 21 , ساعت 11:13 صبح

برترین تولید کننده لمینت شفاف 97

در ادامه معرفی تولید کننده های محصولات هولوگرافی در این مطلب برای شما خواهیم گفت که یکی دیگر از این محصولات را میتوان لمینت شفاف دانست که ما قصد داریم در این مطلب برای شما به معرفی این محصول محصول و معرفی برترین تولید کنندگان هولوگرامخواهیم پرداخت.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که برای شما بسیار مفید خواهد بود.

لمینت شفاف چیست؟

در سیستم های لمینت خودکار بارگذاری ها به صورت اتوماتیک انجام میگیرد یکی از قابیلت های آن منسجم کردن ناهماهنگی موجود در صفحات است . پس از لمینت شدن تراشه بین کارت RFID/ طلاکوب محکم تر می شود ، چرا که پرس بین لایه ی بالایی و لای زیرین نزدیک تر می شود

با دو قالب پرس آلومنیویم-آلیاژ فلزی، پمپ هیدرولیک پرس تبدیل فرکانسی ،PLC پیشرفته و کنترل های دمایی ،دستگاه می تواند با 4 سیلندر در ایجاد لمینت شفاف به خوبی کار کند.

اگر بخواهیم برخی از ویژگی های این سیستم را نام ببریم میتوان گفت دمای دقیق تنطیم شده ، دوره ی زمانی کوتاه ، ذخیره سازی انرژی و سوخت و سازگار با طبیعت بودن مهم ترین آنها است .

اما در ادامه این مطلب برای شما خواهیم گفت که تنها تولید کننده این محصول هولوگرافی که با نام لمینت شفاف آنها را میشناسیم را میتوان شرکت هولوگرام ایرانیان دانست که شرکتی بسیار موفق است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ