سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آسمانها و زمین و فرشتگان و شب و روزبرای سه کس آمرزش می طلبند : دانشمندان و دانشجویان و سخاوتمندان [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 96 بهمن 26 , ساعت 5:39 صبح

آثار تاریخی بروجرد کدامند

یکی از اولویت های انتخاب یک شهرستان به عنوان مقصد گردشگری را میتوان در بر داشتن آثار تاریخی بسیار زیاد دانست ما در این مطلب برای شما اطلاعاتی را درباره شهرستان بروجرد و آثار تاریخی آن در نظر گرفته ایم.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید. 

شهرهای توریستی استان لرستان

  • بازار قدیمی بروجرد
  • مسجد جامع بروجرد
  • مسجد سلطانی بروجرد
  • خانه سلطانی
  • امامزاده جعفر
  • خانه طباطبایی
  • مسجد قلعه

خرید بلیت

آشنایی با شهرستان بروجرد

همانطور که پیشتر با شما صحبت کرده ایم یکی از مهمترن راه ها برای انتخاب یک مقصد گردشگری خوب را میتوان آشنایی کامل با شهرستان های آن منطقه دانشتما دراین مطلب برای شما اطلاعاتی را درباره این برجرود از زیباترین شهرهای ایران در نظر گرفته ایم.

شهرستان بروجرد شهری خوش آب و هوا، از زمستانهای سرد، بهاری خرم و تابستانهای معتدل برخوردار است.

این شهرستان 1600 متر از سطح دریا بالاتر بوده و در منطقه ای کوهستانی واقع است. بروجرد در گویش محلی از ورویرد و در گویش لری و وروگرده تلفظ می شود.

با توجه به آثار تاریخی و بناهای موجود بنای اولیه این شهر به قرون اولیه اسلامی باز میگردد، استخری در کتاب خود واژه «وروگرد با را می آورد و در توصیف آن مینویسد شهری است فراخ نعمت و زعفران خیز، در گذشته پارچه های بافته شده در بروجرد به بسیاری از شهرهای ایران و حتی جهان صادر می شد.

هواپیمای داخلی


دوشنبه 96 بهمن 9 , ساعت 7:16 عصر

خرید بلیت هواپیما ماهان 

آژانس گردشگری پرستو سیر ارائه کننده خدمات  تور داخلی و  بلیط هواپیما ،پایینترین قیمت بلیط ماهان را تضمین میکند و  امکان  خرید آنلاین بلیط هواپیما ماهان از سایت پرستو سیر امکان پذیر است.

خرید اینترنتی بلیط ماهان

آژانس هواپیمایی پرستو سیر ارائه دهنده خدمات نوین در حوزه فروش اینترنتی بلیط ماهان است. تهیه بلیط هواپیما در گذشته نیازمند صرف زمان و هزینه زیادی از طریق آژانس های هواپیمایی برای مسافران امکان پذیر بوده اما آژانس هواپیمایی پرستو سیر دسترسی آسان را با کمترین هزینه ها برای تمامی مسافران ومشتریان خود را تنها با چند کلیک برای خرید اینترنتی بلیت ماهان فراهم نموده است با توجه به شرایط و ویژگی های پروازی به سادگی تمام بلیط های تمامی خطوط ماهان را به صورت اینترنتی و آنلاین خریداری نمایید.


شنبه 96 بهمن 7 , ساعت 5:39 عصر

جغرافیای پر اهمیت استان قم

یکی از مهمترین نکاتی که درباره هر استانی باید در اختیار داشته باشید بررسی موقعیت جغرافیایی آن است.ما در این مطلب برای شما به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت که استان قم دارای چه ویژگی های جغرافیایی است.پی ادامه این مطلب را از دست ندهید.

در معرفی استان قم  ابتدا می خواهیم این اتستان را از نظر جغرافیایی بررسی کنیم.استان قم در حدود 1526 اکیلومترمربع وسعت دارد که 0/6 درصبا از مساحت ایران را در برگرفته است، این استان در مرکز ایران قرار گرفته و از شمال با استان تهران، از شرق با استان سمنان، از غرب با استان مرکزی، از جنوب با استان اصفهان همجوار می با شد استان قم از 1 شهرستان ، 5 بخشر ، 6 شهر و 9 دهستان تشکیل شساده است . تنها شهرستان استان قم شهر قم است.

آشنایی دقیق با استان قم

یکی از مهمترین و شاید جالبترین استان های ایران را میتوان استان قم معرفی کرد.در این مطلب برای شما اطلاعاتی درباره این موضوع گردآوری کرده ایم که میتوانید بسیار دقی درباره آن مطالعه داشته باشید.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

در دنباله مقالات مربوط به معرفی استان ها میخواهیم به معرفی استان قم بپردازیم. با آژانس گردشگری پرستو سیر همراه باشید تا با جغرافیای استان قم و مناطق تاریخی و گردشگری این استان آشنا شویم.

بلیت هواپیمای خارجی


چهارشنبه 96 بهمن 4 , ساعت 3:24 عصر

بیوگرافی شهرستان مهاباد

یکی از لایلی که شما میتوانید شهرستان های ایران را به عنوان مقاصد گردشگری خود انتخاب کنید این است که به اندازه بسیار بالایی درباره بیوگرافی آنها اطلاعات داشته باشید.

شهرستان مهاباد در جنوب استان آذربایجان غربی و در دامنه های جنگلی شمالی ترین نقطه از ارتفاعات زاگرس در کنار جلگه ای سرسبز و در ارتفاع 1320 متری از سطح دریا قرار گرفته، این شهر تا پیش از سال 1038 هجری روستایی بیش نبوده و در این سال یکی از امرا به نام بداق السلطان که سرکردگی قوم مکری را به دست داشت ، محل قدرت خود را به این شهر منتقل کرد و آثاری چون پل سرخ و مسجد سرخ را احداث نمود.

در حوالی این شهر آثار تاریخی زیادی وجود دارد که دلالت بر گذشته پر رونق آن می کند، این شهر از دیرباز دارای مدنیت و فرهنگ ایرانی بوده و سالنامه شاهان آشوری در نیمه اول قرن نهم پیش از میلاد ورود ایرانیان به این ناحیه را ثبت کرده است ، نام قدیم این شهر ساوجبلاق بوده به معنی « چشمه سرد» و آنرا ساوجبلاق شکری هم گفته اند.

آثار تاریخی مهاباد

  • مسجد جامع
  • مسجد سرخ
  • پل سرخ
  • مقبره بداق السلطان
  • شهر باستانی مادی اندر فاش
  • تپه های باستانی و غارهای را کاد
  • غار بورنیک
  • غار فقر قا
  • موزه مهاباد

بلیت هواپیمای خارجی


دوشنبه 96 بهمن 2 , ساعت 5:53 عصر

 معرفی بلیط هواپیمای ماهان مشهد

بلیط های هواپیمایی بسیار زیادی در ایران به مقصد مشهد مقدس به فروش میرود اما یکی از معتبر ترین های ان ها توسط شرکت ماهان ارائه میشود که شما میتوانید برای تهیه ی این بلیط ها میتوانید به سایت ما مراجعه کنید.پس ادامه این مطلب برای شما بسیار مفید خواهد بود.

ارائه خدمات بلیط هواپیمای ماهان مشهد از جمله خدمات  آژانس گردشگری پرستو سیر از معتبر ترین آژانس های ارائه دهنده خدمات پرواز های ماهان ایر می باشد.

این شرکت با توجه با به سابقه طولانی ارائه خدمات در حوزه گردشگری میتواند به میزان قابل توجهی بلیط  پرواز های ماهان را از خود وب سایت ماهان نیز ارزانتر ارائه کند. 

خرید ارزانترین بلیت هواپیمای ماهان 

هنگام سفر به مشهد در فصول شلوغ مثل تابستان هواپیمایی ماهان به شما توصیه میکند اوایل فصل بلیت هواپیمای ماهان مشهد بخرید یا رزرو کنید.

این پیشنهادمی تواند ، کلیدی ترین پیشنهاد تلقی گردد، چرا که  میتوانید قبل شروع مسافرت ها و شلوغی بهترین گزینه ها چه از نظر انتخاب نوع هواپیما و  چه  نرخ بلیت هواپیمای ماهان مشهد را با بهترین قیمت بخرید.

در فصل شلوغی به احتمال بسیار زیاد گزینه های مناسب همگی از دسترس خارج شده و  و شما به ناچار از گزینه های موجود بدون حق انتخاب استفاده خواهید کرد.

هنگام خرید بلیت توصیه میکنیم لیست رزرو اینترنتی پرواز داخلی ماهانرا مشاهده کنید و با سایر ایرلاین ها مقایسه کنید بدون شک بلیط ارزان هواپیمای ماهان متناسب با بودجه خود پیدا میکنید و از مشتریان وفادارآژانس گردشگری پرستو سیر خواهید شد .

 

بلیط هواپیمای ماهان مشهد

 

مشهد کلان‌ شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر در زمان افشاریان، پایتخت ایران بود. مشهد با 328 کیلومتر مربع مساحت، دومین شهر پهناور ایران بعد از تهران است.

براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 13955 این شهر با 3?001?184 تن جمعیت، دومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران است. این شهر به واسطه? وجود حرم علی بن موسی الرضا، هشتمین امام مذهب شیعه، سالانه پذیرای بیش از 27 میلیون زائر از داخل و دو میلیون زائر از خارج از کشور است.

تور شیراز نوروز 97 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ