سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدا را فرشته‏اى است که هر روز بانگ بر مى‏دارد : بزایید براى مردن و فراهم کنید براى نابود گشتن و بسازید براى ویران شدن . [نهج البلاغه]
 
جمعه 96 مرداد 20 , ساعت 10:44 عصر

شهر یزد را بشناسیم 

یکی از زیبا ترین شهرستان های استان یزد را میتوان خوده شهرستان یزد دانست.بله یزد به مرکزیت استان یزد در شرق این استان واقع است.درست در محلی که در راه آهن  سراسری ایران قرار دارد و در جایی میان بزرگراه تهران کرمان.همین امر باعث پیشرفت بی نظبر این شهر در هین نگه داری بافت قدیمی خود شده است.فاصله این شهر تا تهران در حدود 650 کیلومتر است و عمده جاذبه‌های آن قناتها، آب انبارها و آثار تاریخی متنوعی است که پیشینه بعضی از آنها تا ده هزار سال باز می‌گردد.

تاریخ بنای آنرا به دوره‌های گوناگونی نسبت داده‌اند ولی آنچه مسلم است در دوره‌های گوناگون مورد توجه سیاسی و اقتصادی و تکیه امیرچخمانی یزد فرهنگی بالایی بوده است. چنانکه در دوران اسلامی آنرا دارالعباده نیز گفته‌اند، این شهر در مسیر عبوری شهرهای مختلف ایران قرار دارد و از این رو محل تلاقی تمدنها و فرهنگهای گوناگونی بوده و آثار تاریخی فراوانی در جای جای آن به چشم می‌خورد که از جاذبه های شهر یزد است.

شهر یزد به عنوان یکی از میراث تارخی ثبت شده در یونسکو به عنوان یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری ایران محسوب می شود، از این رو گردشگران داخلی و خارجی زیادی این شهر را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می کنند . تور های یزد که با عنوان تور های بوم گردی محسوب می شود . می تواند هر گردشگری را مجذوب خود سازد . از این رو با فراهم شدن زیر ساخت های ارتباطی لازم  این شهر می تواند به یکی از قطب های گردشگری ایران تبدیل شود. 

فرودگاه بین المللی یزد به عنوان مهم ترین پایگاه ارتباطی این استان میتواند نقطه قوتی برای جذب مسافر از طریق پرواز های داخلی و خارجی از طریق ارائه خدمات مربوط به خرید بلیط هواپیمای داخلی و همچنین خرید بلیط هواپیمای خارجی باشد. 

بلیت هواپیمای خارجی

اسکلت فلزی


یکشنبه 96 مرداد 15 , ساعت 2:21 صبح

شناخت طبیعت استان همدان 

استان همدان را میتوان یکی از جال ترین استان های ایران دانست.چرا که این استان دارای دو نوع منطقه کوهشتانی و دشتی است.استانی زیبا که از مرز های آن که به مرکز نزدیک میشوید همانطور از دشت ها فاصله گرفته و به مناطق کوهستانی نزدیک و نزدیک تر میشوید. در اثر وجود کوهها، رودها و چشمه‌های فراوان این منطقه از زمستانهای سرد و تابستانهای معتدل و خنک برخوردار است. برای بهره مندی از این طبیعت با شرایطی مناسب با آژانس گردشگری پرستو سیر که یکی از شناخته شده ترین برگزار کننده های تورهای داخلی است تماس حاصل کنید.
ما تلاش خواهیم کرد تا بهترین امکانات از جمله بلیط هواپیمای داخلی، انواع تور های داخلی و همچنین بهترین هتل ها و مقاصد گردشگری را در اختیار شما قرار دهیم . تا در کنار هم تجربه ای شیرین داشته باشیم .

جمعیت شناسی در  استان همدان 

طبق آخرین سرشماری عمومی در سال 1385 استان همدان 1.703.267 نفر جمعیت داشته و بر اساس برآورد اتجام شده جمعیت این آستان تا سال 1392همین آمار ثابت بوده است. (56 درصد جمعیت شهری و 44 در اصل جمعیت روستایی) که 30 درصد در بخش صنعت در37 درصد در بخش خدمات و 32 درصد در بخش کشاورزی فعال می باشند ?

 

خرید بلت هواپیمای خارجی


دوشنبه 96 مرداد 2 , ساعت 1:8 صبح

چند جمله درباره ی استان کرمانشاه 

در این بخش ما میخواهیم به معرفی استان کرمانشاه بپردازیم، استان کرمانشاه  استانی است در غربیترین منطقه از ایران.جایی درست در میانه رسته کوه های زاگرس.درست در جایی که بهترین آب و هوا و طبیعت قرار دارد.در ادامه ما میخواهیم این استان را به نحوی به شما معرفی کنیم که شما هم مانندما مجذوب این استان بی نظر شوید.در ادامه شما متوجه خواهید شد که اگر استان کرمانشاه را برای بازدید انتخاب کنید متوجه خواهید شد که شما با این انتخاب توانسته ای بهنرین خاطره ها را در ذهن خود و همراهانتان بسازید.

امیدواریم توانسته باشیم، سهمی هر چند کوچک در شناخت بیشتر ایرانمان برداشته باشیم. بی شک کسب اطلاعات کافی میتواند شما را در انتخاب مقاصد گردشگری تور داخلی راهنمایی و هدایت کند.  

خرید بلیت هواپیمای داخلی 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ